onsdag den 3. februar 2010

"Nej, ikke mælk!!! For jeg er en lodden maracas!!"

Oh well... Nogle mennesker siger bare fantastiske ting xD

Hermed et par citater fra Nanna, alle sagt inden for et tidsrum af tre timer:

"Jeg havde en masse mad, men jeg har spist det hele. Bortset fra tomaten. Den gav jeg til Yoni... ...Den lignede en testikel!!"

"Tænk hvis jeg dør jomfru! Så kan jeg ligeså godt begå selvmord!"

"Ida, jeg er normalt et meget kærligt menneske, men... Jeg HADER rødbeder!!"

"Man kan ikke stole på de svenskere. Jeg kender en svensker. Hun er halvt svensker. Hun har BØRNESÅR!!"

Nanna har også en særlig evne til at vende dårlige ting til det bedre! :D

"Ida Simonsen, hvis vi lægger alle vores fails sammen får vi en nedtur, der er så stejl, at den går tværs gennem jorden og bliver til en optur i Kina. I looooove you ♥ "

Ingen kommentarer:

Send en kommentar