lørdag den 20. februar 2010

"Du ligner en mand i en bjælkehytte"

Jeg har nok lige haft en af de fedeste vinterferier i mit liv!
Jeg har bl.a.:
  • Været til Dawn of Demise-releaseparty. Hell yeah!
  • Chillet en hel dag sammen med lækre April!
  • Fundet ud af at der sidder et webcam i min computer. Wtf?
  • Været til fødseldag hos min fars forlovedes bror, hvis polske kone mente at jeg var god til at spille guitar og derfor burde flytte til Aalborg
  • Tilbragt en hel dag sammen med Danish Lesbian Girls Productions + crashet Crematorias øveri i Lydpotten
  • Fået fat i både bodybar, håndvægte OG en crosstrainer! Nu må mit knæ sgu også snart tage sig sammen.
  • Hørt min mor sige: "Svinefræk i kæften!"
  • Holdt fest med Jonathan, Yonatan, Jakob, Jacob, April, Nikolaj og Metz. Nogle af dem op til flere gange!
  • Været i Avalon Game Club. Always a pleasure. Selvom der manglede mega-awesome Emma-Thisted-kagebageri!
  • Deltaget i en intern joke om forskellen mellem en Thunderbird og en Firebird. Uden at fatte pointen.
  • Været til party-warty i Skræ. Yep. Skræ. Jeg kendte INGEN udover The Host, og de var alle over 3 år ældre end mig. Det var skidehyggeligt! :D
  • Opdaget et fantastisk band ved navn Tumult!
  • Holdt fødselsdag for min fars forlovede. Den polske kvinde var der igen xD Denne gang prøvede hun at afsætte mig til sin nabo - en 28-årig fyr fra Hvide Rusland ved navn Dimitri. Yes!
  • Følt mig enormt værdsat! :D

Good times! :P

2 kommentarer:

  1. Dimitri er ham fra Anastacia!

    SvarSlet
  2. ...Og åbenbart en fyr fra Hvide Rusland som jeg skal giftes med :P Han arbejder på en bilfabrik, yesh yesh?

    SvarSlet