fredag den 8. januar 2010

Lister. Jeps. Lister.

Suk. De der dage hvor livet bare fucker for groft. Så skriver man lister over hvor forfærdeligt man har det.


  • Når man ikke ejer en bærbar computer. Spade. Idiot. Paddehat. Gummibåd. Padle. Plade. Plateu. Wait, Plateu?! xD

  • Når ens mor bliver fyret. Flere deprimerede mennesker. Færre penge. Suk. Fuck dårlig ledelse og kapi-svin!

  • Når man under alle omstændigheder ikke KAN finde ud af hvad der foregår i ens familie. Lad nu vææææære! Sig nu hvad fanden du mener i stedet for at ødelægge vores familie!

  • Gymnasiebusser. Eller rettere sagt... Folk der skal med gymnasiebusser! Hvad fuck i helvede har i gang i?! I kommer ikke hurtigere ind i bussen af at skubbe folk ind af døren (Læs: Ind i døren). Igår gled jeg halvvejs ned under bussen på vej ind af døren. Folk skubbede videre. Mit knæ sad fast. Måske er der en grund til at jeg har haft konstante smerter i mit knæ de sidste to måneder, selvom lægen sagde der kun ville gå en uge? Idag sad min arm så fast i døren. Folk skubbede videre. Jeg tabte mit buskort. Inde i bussen. Måtte bukke mig ned for at konstatere at det ikke var der, imens jeg blev smadret af 150 mennesker bagfra.

  • Eiskonfekt. Det smager awesome! Men indeholder kun 5% kakao. Og giver voldsom mavepine. Specielt hvis man i forvejen lider af en sygdom der molestrerer ens mave når man spiser sukker. What should a chokoholic do?!

  • Smerter i ryggen. Jeg ved ikke hvad det er, men det har været der i over et år nu. Fysioterapeuter er for dyre. Jeg vælger i mit stille (Læs: Rasende) sind at skyde skylden på kapi-svin. Igen.

  • Vintervejr. Det var meget sjovt de allerførste minutter. Men stop nu. Ikke mere sne. Det er koldt og der er ingen regelmæssig offentlig transport.

  • KRAGELUND! Besøg mig nu? Bare en gang imellem? Please?

  • Lister over hvor forfærdeligt jeg har det. Jeg har intet liv og jeg får dårlig samvittighed af at læse mine lister! Der er folk der sulter og dør og alt muligt! Suk. Kapi-svin.

1 kommentar:

  1. Kom nu Ida!! Livet er ikke kun lort!! :)(og Margrethe, min vaertsemor er en fysioterapist, hvis du har brug for en)
    Savner dig meget

    Andrea

    SvarSlet